طراحی ، چاپ و تبلیغات

انواع خدمات طراحی گرافیکی

طراحی زیبای کامپیوتری نقش عمده ای در تبلیغات موفق از کالا و یا خدمات شما دارد به طوریکه شاید همواره 90% از پروژه تبلیغاتی فقط بستگی به این آیتم داشته باشد.

مشتریان ما با خیالی آسوده و با علم به این مطلب که می توانند با نظرات و سلایق خود و همچنین مشاوره و راهنمایی های ما به طرح مطلوبشان دست پیدا کنند با ما کار میکنند.

طراحی انواع پوستر ، کاتالوگ ، بروشور ، فولدر ، تراکت ، پاکت ، سربرگ ، جعبه و کارت ویزیت

طراحی انواع آرم و لوگو تایپ متناسب با نوع فعالیت تجاری شما

طراحی انواع ست اداری برای شرکت ها ، موسسات و ارگانها

طراحی انواع طرح های چاپی بر روی هدایای تبلیغاتی از قبیل خودکار ، کیف ، لیوان ، جاسوئیچی ، تقویم ، پازل ، کلاه ، تی شرت و ...

طراحی CD , چند رسانه ای

طراحی بخشهای مختلف CD شامل روی CD، رو و پشت قاب CD، مینی دیسکها، کارتهای ویزیت الکترونیکی، بنرهای تبلیغاتی، CD های چند رسانه ای (Multimedia)

طراحی آگهی های تبلیغاتی

طراحی آگهی جهت چاپ در روزنامه ها، نشریات، مجلات

طراحی بیلبردهای تبلیغاتی در ابعاد مختلف.

 

تبدیل تصاویر شما به گالری مجازی سه بعدی با قابلیت بازدید خودکار و دستی .

 

 

 

امروزه بسیاری از مراحل طراحی قطعات و اجزاء مختلف توسط رایانه انجام می‌شود. بسیاری از قطعات تحت شرایط مختلف باید آزمایش شوند و اگر بخواهیم تحت آزمایش واقعی قرار دهیم مستلزم هزینه‌های بسیار زیاد می‌شود. با نرم‌افزارهای بسیار متنوع می‌توان این شبیه سازی را انجام داد.

 

 

تمام رشته‌های مهندسی برای طراحی از نرم‌افزارهای مناسب خود استفاده می‌کنند. نرم‌افزارهای مورد استفاده در طراحی معماری و طراحی صنعتی اغلب نرم‌افزارهای گرافیکی هستند. از نرم‌افزارهای سه بعدی که بیشتر در طراحی معماری و طراحی صنعتی استفاده می‌شوند می‌توان به اتوکد، تری‌دی استودیو، آرشیکد، آرشیتریون و مایکرو جی‌دی‌اس اشاره کرد. علاوه بر این موارد، نرم‌افزارهای گرافیکی دو بعدی مانند فتوشاپ، کرل‌دراو و فری‌هند نیز بسیار پر کاربرد هستند. کتیا هم یکی از بهترین نرم‌افزارهای گرافیکی مورد استفاده‌است که با امکان محاسبات پیچیده مهندسی از قبیل محاسبات تنشهای محوری وهزاران قابلیت حرفه‌ای دیگر به طراحان کمک کرده‌است

 

گسترش فناوری اطلاعات ایران نیز مفتخر است با بیش از یکدهه تجربه درخشان در این امر مهم به شما یاری رساند .

 

 

تبلیغات چیست ؟

تصور اینکه تبلیغات می تواند پرده ای بر روی معایب محصول باشد و موقعیت شرکت و محصول را در نبود تفکری بازار مدار تضمین نماید ، تصوری محکوم به شکست است.

تصور اینکه تبلیغات می تواند پرده ای بر روی معایب محصول باشد و موقعیت شرکت و محصول را در نبود تفکری بازار مدار تضمین نماید ، تصوری محکوم به شکست است. کافی است به هنگام گذر از کوچه و خیابان به این تبلیغات رنگ و وارنگ آویخته از در ودیوار با تامل نگاهی بیاندازیم و رها از رنگ و لعاب ، شعارهایشان را با تجربه های خویش در یک ترازو قرار دهیم ، آنگاه به این حقیقت تلخ پی می بریم که در این بین هستند دسته ای از تبلیغات که هدفی جز اغوای مصرف کننده ندارند .

سه هدف عمده برای تمامی فعالیت های ترفیع ( روابط عمومی ، تبلیغات ، فروش و ...) درکتابهای بازاریابی عنوان میشود : اطلاع دهندگی (Informing) ترغیب کنندگی (Persuading) و یادآوری کنندگی (Reminding) . به نظر شما فریب مخاطب و گمراه کردن آنها در کدام دسته قرار می گیرد ؟

بایستی توجه داشت که بحث اختلاقیات در بازاریابی ، بخصوص تبلیغات از جنبه رعایت مسئولیت های اجتماعی و وجدان فردی بلکه از دید تاثیر بلند مدت آن در وفاداری مشتریان بسیار حایز اهمیت است و در بلند مدت برای هر شرکتی تعیین کننده میباشد . با این حال ما همه روزه شاهد موارد بسیاری از نادیده گرفتن این اصول در تبلیغات می باشیم . برای اینگونه شرکت ها فقط سه سوال هشدار دهنده مطرح می سازیم شاید که زنگ خطری باشد برای آنها :

۱) آیا می دانید یک مشتری ناراضی ، تجربه منفی خویش را به چند نفر منتقل می کند ؟

۲) آیا می دانید هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید چقدر می باشد ؟

۳) آیا می دانید جبران لطمه ای که از این طریق به شما می خورد تا چه میزان هزینه بر وزمان برمی باشد و یا حتی در بعضی موارد جبران ناپذیر است ؟

پس با توجه به این مباحث حتی اگر توجهی به تعهدات اخلاقی ، وجدان فردی و مسئولیتهای که هریک در جهت داشتن جامعه ای سالم داریم ننمایم ، آیا صحیح است که برای بدست آوردن سود جزیی وناچیز در کوتاه مدت ، آینده و اعتبار خود را در بلند مدت فدا کنیم و یوسف به زر ناسره بفروشیم ؟

موارد بسیاری از نمونه های تبلیغات یا بازاریابی گمراه کننده و غیر مسئولانه وجود دارد ولی میتوان به عنوان مثال موارد زیر را مطرح نمود :

ارائه اطلاعات نادرست و غلط به مخاطب که موجب انحراف و به اشتباه افتادن آنها میشود .

دستکاری و غلو کردن در مورد یکی از ویژگی ها ، مزایا و منافع محصول یا شرکت و ارائه آن به صورت یک پیام ارتباطی در هریک از فعالیتهای ترفیع

ادعا کردن موضوعی که توان پاسخگویی آن را درعمل نداریم ( یک موضوع بسیار مهم این است که با ادعاهایی که می کنیم توقع مشتری را آنقدر بالا نبریم که نتوانیم آن را برآورده سازیم . در این صورت حتی اگر محصول ما خوب باشد چون در سطح ادعای ما نیست همواره با مشتری ناراضی مواجه هستیم . )

توهین به شعور و شخصیت مخاطب

استفاده ابزاری از صحنه های غیر اخلاقی در جهت پیشبرد اهداف کوتاه مدت .

به بازی گرفتن احساسات و عقاید و ارزشها و باورهای مخاطبان .

نادیده گرفتن فرهنگ یک منطقه یا هرخرده فرهنگ یا اقلیت مذهب و اجتماعی .

عنوان نکردن میزان مناسب مصرف برای کالاهایی که مصرف زیاد آنها مضر است.

عنوان نکردن مضرات محصولی که مصرف آنها سلامت افراد را بطور جدی به خطر می اندازد .

استفاده ابزاری از جنسیت در تبلیغات ( در کشور ما مرسوم نیست )

بنابراین باید توجه داشت استفاده از هرگونه عمل غیر مسئولانه و غیر اخلاقی که موجب انحراف مخاطب میشود از دید کلیه متخصصان بازاریابی نه تنها توصیه نمی شود بلکه کاملا" مردود میباشد . در نهایت برای اینکه امیدوار باشیم که مشتریان وفاداری خواهیم داشت و در بلند مدت روابطی حسنه برقرار کرده ایم بایستی از هرگونه حیله ونیرنگ و دروغ پرهیز کرده و صادق باشیم .

هنر بازاریاب امروز، ( فروش یخچال به اسکیمو ) نیست ، بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خوشنود ، همواره در کنار داشتن است .

طراحی سایت

طراحی سایت انتخابات

طراحی سایت آژانس مسافرتی

شرکت طراحی سایت

طراحی پرتال سازمانی

طراحی سایت

  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری